1. NOS Journaal in Makkelijke Taal, hoe naïef kun je zijn

NOS Journaal in Makkelijke Taal, hoe naïef kun je zijn

Zoetermeer - Alstublieft, een recent persbericht van de NOS. Ons zelfbenoemde kwaliteitsmedium heeft namelijk een goede daad verricht. Althans, dat vinden ze zelf. Lees mee: De NOS komt vanaf vandaag met een nieuwe tv-uitzending: het NOS Journaal in Makkelijke Taal. Dat is bedoeld voor mensen...

Lees het volledige artikel bij Zoetermeers Dagblad.

Deel dit artikel

WhatsApp
Facebook
Twitter

Auteur

Foto van Redactie zoetermeernieuwsbord.nl
Redactie zoetermeernieuwsbord.nl

Nieuws door Zoetermeers Dagblad. Lees het volledige artikel op hun website.

Gerelateerde berichten